Close

Podnikatel a marketér

“Nejsem tím, co se mi přihodilo, ale tím, čím jsem se rozhodl stát.”
– Carl Gustav Jung

Michal Halačka.cz

Už jako 8-mi leté dítě byla moje nejoblíbenější hra představa, že jsem majitel restaurace, kde hosté neustále objednávají jídla a já za ně – tehdy ještě na psacím stroji mohl vystavovat faktury, které jsem pak důležitě podepisoval tím “dospěláckým podpisem”, který jsem viděl u svého táty. A to mi vydrželo. 

Proč věřím tomu, že vám s podnikáním a marketingem mohu pomoci? 

Osobnost nejlépe vystihují činy a zkušenosti. Chci vám ukázat své výrazné milníky na cestě za svobodou.

Magnis - Fire & Light Performance

Umělecká skupina, za kterou stojím společně s mnoha dalšími lidmi.

Magnis logo Michal Halačka Business & Marketing show

Sám bych rozhodně nedokázal tolik a i když jsem stál u jejího zrodu a celou dobu působím ve vedení, vážím si všech, se kterými jsem mohl pracovat. 

Subjekt, který se z malého kroužku rozrostl na jednu z největších skupin v ČR, která má za sebou více jak 400 vystoupení na třech světových kontinentech. 

Skupina, která má ve vizi výchovu dětí a mládeže k žonglování, kterou po celou dobu nabízí neziskově všem a bez rozdílu. 

Flaming Nights Festival

Mezinárodní umělecký festival zaměřený na tři hlavní pilíře. Hudební program, zábavu pro rodiny a umělecký program s nadupanou ohnivou galashow.

Flaming Nights logo | Michal Halačka | Business & Marketing | Show | Moderátor

Byla to jízda a dokázali jsme si, že i mladí lidé bez zkušeností, ale s obrovským zápalem mohou udělat velkou mezinárodní akci, na kterou bude hrdé i naše domovské město.

Za tři ročníky jsme do Třebíče dostali více než 150 umělců doslova z celého světa. Na našich pódiích zazpívalo 25 kapel a celkově jsme prodali více než 10.000 lístků.



Virální marketingovou kampaní jsme získali mediální prostor za téměř 500.000,- bez jediné utracené koruny. 

Univerzita Tomáše Bati
Fakulta Multimediálních komunikací

Alma mater a srdcová záležitost. Škola, která mi přinesla mnoho marketingových nápadů a znalostí. Instituce, kde každý spolužák i kantor byla zajímavá osobnost a já jsem hrdý, že jsem je mohl poznat.

Univerzita, která mi nabídla mnoho šancí, které jsem se pokusil přetavit v reálné zkušenosti.

Miss Academia 2014

Společně s kolegyní a kamarádkou Maruškou Morcinkovou jsme zorganizovali jeden z největších studentských projektů v ČR. 

Náš skvělý tým měl přes 60 členů, které řídilo 5 zdatných manažerů.

CSR Akademie | Michal Halačka | Business & Marketing
CSR Akademie 2013

Akce, která se snaží o edukaci mladých lidi v oblasti udržitelného podnikání. Během 4 dní jsme navštívili senát ČR, největší český pivovar a taky napsali projekt zaměřený na CSR aktivity soukromé univerzity v Mostě, které byl oceněn jako vítězný.

Top Student | Michal Halačka | Business & Marketing
TOP Student roku

Marketingová soutěž vyhlašovaná Mendelovou Univerzitou v Brně. Ačkoliv jsem, díky zraněné noze, na soutěž skoro nedošel, podařilo se mi s low cost kampaní pro Brněnskou ZOO soutěž vyhrát.

Michal Halačka | 24 hod maraton v podnikani | Business & Marketing
24 hod v podnikání

Podnikatelská soutěž, která spočívala ve vytvoření kompletního byznys modelu nové firmy pěticí lidí, kteří se nikdy předtím neviděli. A to během jednoho jediného dne. Litry kávy, kruhy pod očima, občas lehké hádky. Ale snaha se vyplatila. Náš projekt zaměřený na vertikální, samo zavlažovací květináče do bytů byl oceněn prvním místem a současně i nabídkou na reálnou investici. 

Talent Marketingových Komunikací

S výborným copywriterem Martinem Čulákem jsme se pustili do návrhu vánoční kampaně pro Premium Reseller Apple –  iTouch ve Zlíně. Direct marketingová kampaň ve spojení se zážitkovým eventem byla oceněna prvním místem ve své kategorii.

Brain Fitness

Můj starší bratr mi jednou řekl větu “Nevím, proč se tak snažíš, stejně se žonglováním nikdy živit nebudeš, to nejde!” Tehdy jsem byl naštvaný, ale dnes jsem mu velmi vděčný. Zařekl jsem se totiž, že všem dokážu, že i netradiční věc, jako je žonglování, může být reálný byznys.

Brain Fitness | Michal Halačka

V projektu Brain Fitness jsem majoritním vlastníkem. Společně s kolegou Tomášem Zahradníkem nabízíme trénink mozku pro manažery. 

Díky žonglování jim zlepšujeme koncentraci, vytrháváme je z běžného stresového dne a připravujeme je na další pracovní hodiny. 

Díky našim partnerům je efekt žonglování na lidskou osobnost exaktně dokazatelný, což dokazuje i mnoho vědeckých studií, které na podobné téma vznikly.

J-SLIDING

Společnost J-SLIDING je zaměřená na vývoj, výrobu a prodej unikátních a patentovaných žonglérských hůlek k Diabolu. Hlavními trhy je Čína, Japonsko, Německo, Francie, Finsko a Kanada. 

J-SLIDING | Michal Halačka & Tomáš Zahradník

S již zmiňovaným Tomášem Zahradníkem mě momentálně spojuje většina mé práce. Vlastně jsem chvíli přemýšlel, že mu věnuji svůj vlastní výrazný milník. Mezinárodní výrobní firma je pro nás obrovskou výzvou, která nám zároveň dodává ohromné množství nových zkušeností a skills. Za celou myšlenkou stojí Tomáš a po právu mu patří majoritní část společnosti. Já jsem minoritní vlastník a marketingový ředitel celého projektu.

DietSystem


Jedná se o software pro nutriční specialisty,
který ušetří až 75% jejich běžné práce. 


Michal Halačka | Jana Vaňková | Tomáš Zahradník | DietSystem

Můj nejnovější zářez na poli podnikání a marketingu. Společnost, kde mám pouze minoritní podíl a kde mám na starosti marketingovou strategii. 

Současně jsem v nejužším týmu, který má na starosti vývoj, idea making a celkový rozvoj společnosti. 

Opět zde spolupracuji s Tomášem Zahradníkem a skvělou, energickou a talentovanou mladou podnikatelkou Janou Vaňkovou.